19 maj 2014

Bättre sent än aldrig...vecka 20:s inlägg

Vecka 20:s tema:Spel



Är du en dålig förlorare?
Jag är inte en dålig förlorare. Jag är ju van att förlora, har ingen vinnarskalle eller tur i spel...men tur i kärlek......

Källa Pinterest

Vad för slags spel tycker du mest om att spela?
Sällskapsspel med familjen eller vänner. Det är ett kul sätt att umgås. I många år så gav vi i familjen ett spel till oss själva i julklapp. Ett spel som vi spelat mycket ät ”RACE”, ett spel med både tur och strategi.

Är du beroende av något spel?
Knappast. Det närmaste är min stående Lottorad….

Om du får chansen att fuska i ett spel utan att bli upptäckt, gör du det då?
Nej, nepp. Inget kul att fuska, någonsin.

Tipsa om ett roligt mobilspel
Eftersom jag inte har en smartfån så passar jag den frågan.

Hiss & Diss – Spel
Hiss: sällskapsspel
Diss: spelberoende

Spel du rekommenderar
Då blir det vårt favoritsällskapsspel:  ”RACE”...men Alpapet är inte dumt!

Källa Pinterest


Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...