4 juli 2011

And the count down begins....

Nu är det fyra dagar innan semestern börjar, d.v.s från mitt ena arbete. Det ska bli skönt med semester, känner mig väldigt sliten. Jag gillar verkligen mitt arbete, men kombinerat med mitt andra jobb och allt runt omkring, så har det blivit lite för mycket. 

Lite jobb blir det ändå på mitt andra arbete, i vår egen verksamhet. Lördagen kommer att gå i loppisens tecken. Vi säljer ut allt vi inte behöver efter en ombyggnad.  Vi ska visa allt det nya, bjuda på kaffe och på samma gång försöka bli av med det som inte gick åt/inte används i det nya. Det ska bli kul.

Men innan dess, fredag, blir det utgång med arbetskamraterna. Vår tradionsenliga sommarmiddag brukar alltid vara en trevlig tillställning. 

Men just nu hänger regnmolnen tunga...men i slutet av veckan blir det varmt och soligt!

...och sedan befinner jag mig i en skärgård nära mig. Har jag det bra eller har jag det bra?
Edit: Ok, nu hade jag väl lite bråttom....det är ju ytterligare en vecka innan semetsern börjar. Jag kanske längtar efter den?

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...