14 oktober 2011

Dagens skörd

Under morgonens färd genom surfandets land hamnade jag på dessa ställen:

Hos A Merry Mishap hittade jag bilden på den här mattan. Underbar. Man har virkat in en ljusslang i mattan. Men rent praktiskt...man kan ju inte gå på mattan.

Tyvärr ingen källa
Chez Larsson är The Queen av ordning och reda (och då menar jag positivt). Här visar hon hur hon organiserar sina kökslådor. Jag har mycket att lära....


Linn Bjelkne Design har tagit fram dessa lösningar på gamla flaskor. Smart och snyggt. Hittade det hos Kurbits

Många vardagsting är så vackra, när man tittar närmare.


Men nu ska jag snart åka i väg till Hem & Villa-mässa. Ska bli så kul.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...