25 oktober 2011

Så går en dag ifrån vår tid

Just nu består dagarna av Måsten. 

Men då är det viktigt att hitta guldkornen och de bästa är så nära, så nära. De allra bästa lyckopillren är min familj. Punkt slut. Kommer alltid att vara, oavsett humör och skilda åsikter. Älskar dem så mycket.

Vackra ting är en uppiggare av rang.

Från Pinterest

Eget foto: Persisk syren i blom

Eget foto: älskar höstens färger

...eller saker som får mig att skratta.



Musik är ett måste, men just nu har jag inte tagit mig tid. Det blir mest musik i bilen. Just nu snurrar Malena Ernman.


Vad gör dig lycklig?

Translate: "The Must" is King just now. I´m in need for good thing...like my family, beautiful stuff, music by Malena Ernman.

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...