20 oktober 2011

Om bara

"Om bara" är det som gäller för tillfället. Nej, fel. Inte för tillfället, sedan en lång lång tid tillbaka. Det har blivit alltför mycket som har hänt, som ska göras och att prioritera bort saker har varit svårt eftersom alltför mycket SKA genomföras.

Så jag väntar på att "om bara" dittan oh dattan är klart ska jag börja göra det och det. Att jag aldrig lär mig. Jag får ta mig tid helt enkelt. Något får stryka på foten. Så är det. Så blir det. Bra.

Via Jill Meyers Pinterest (källa Kim Kiwi)
Translate: "If only" is the key word just now. But I´m alter all that. I have to make time...

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...