5 november 2012

Full rulle

Nej, inte Sven Melander Rulle



...utan full rulle med sista minuten fix inför visningen av vårt hus nr 2 ( på ön). Puh, säger jag bara. Har man ont om tid får man ila. Mannen och sonen har dragit det överlägset största delen av fullrullandet. Och hur bra blev det inte. Nu hoppas vi att någon av besökarna fastnar för det mysiga huset med egen brygga. Någon där ute som längtar efter ett sommarhus med egen brygga på en ö? Maila mig om så :-)

Lördag kväll tillbringade vi med goda vänner, de kom ut till oss med sin båt(som gjorde sista turen för året). Vi bastade, åt gott och hade det hur mysigt som helt.

På söndagen kom sonen tillbaka, nu tillsammans med dottern. Det blev mysfika, lite jobb och middag. Mys nr 2.

Men kameran låg kvar i fodralet, för fota hann jag inte någonstans :-(
Men den här bilden beskriver bra känslan efter helgen:





Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...