30 december 2014

Bloggutmaning365, vecka 1 Nyår

Så kom den, det allra sista inlägget i Bloggutmaning365! Ett helt år har jag skrivit inlägg. I början varje dag, sedan samlade jag ihop det och skrev en gång per vecka.

Hur ska du fira nyår?
Med goda vänner, hos dem. Ska bli hur kul som helst!



Vilken är din inställning till fyrverkerier?
Vackert. Spektakulärt. Määäään helt förkastligt miljömässigt. ...och en massa djur mår hur dåligt som helst av dundret.

Här kan vi prata fyrverkerier! Källa Pinterest
Utvärdera denna 356dagarsutmaning!  

Det har varit bra då man har givna ämnen att skriva om och det har triggat minnen, vilket varit både kul och mindre kul… 

Minnen från tidiga år i Vällingby...

Först skrev jag varje dag, men det blev för pressat. Nu la jag upp ett samlat inlägg en gång i veckan och det var mycket bättre.


Tack Liee för att du startade upp denna! Jag har haft mycket nöje under året.


Ps. Jag kommer att göra ett Best of" vad det lider, men först ska året sammanfattas. Ds

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...