21 december 2014

Julprasslet 21 december Fjärde advent

Så är det äntligen fjärde advent!


Det är nu da´n före dan före dan före dopparedagen. Jag hoppas att ni alla har det bra, att det mesta av julstöket är avklarat och ni har tid att njuta av den fjärde söndagen i advent. 

Om bara några dagar är det julafton, men det är då. Nu är nu. Det är tid för lite reflektion, dags att tänka på allt bra som finns i ditt liv. Jo, det finns det, jag lovar. Titta, tänk efter.  

Själv är jag tacksam för mycket. Mina underbara barn. De är och kommer alltid vara solen i mitt liv. All kärlek till er. Min underbare man och make sen 30 år. Min vän, min famn. Vänner, mina riktiga vänner. All glädje till er. Vi börjar där, men det finns mycket mer att vara tacksam för....


Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...