20 december 2014

Bloggutmaning365 Vecka 51 Skydd

VECKA 51 - SKYDD

Näää, det är INTE min bil

Vad tycker du om försäkringar och har du utnyttjat en försäkring någon gång?
De behövs, i många fall. Jag har blivit påkörd några gånger och då gick försäkringsbolaget in.


När du loggar in på ett konto på internet, ber du människor som står bakom att titta bort när du skriver in ditt lösenord?
Jepp.

Använder du hjälm när du cyklar?
Jag fick en ursnygg hjälm i födelsedagspresent! Och den används.


Om du blir instängd i ditt hem en vecka med strömavbrott, har du mat, vatten, verktyg och kunskap för att klara dig bra?
Ja. vatten behöver vi lagra, men resten, inga problem.


Tipsa om ett solskydd du tycker är bra
Eucerin Sun Sensitivity Cream

Hiss & Diss - Olika sorters skydd
Diss: att de behövs...
men hiss när de behövs.



5 skydd du inte skulle vilja vara utan
Solskydd
All slags försäkringar
Paraply
Självkännedom
Kärlek


Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...